Prawa ogólne

prawa ogólneNiektóre prawa konsumenta nie zależą od sposobu zawarcia umowy z przedsiębiorcą i muszą być przestrzegane zarówno w przypadku sprzedaży tradycyjnej (np. w stacjonarnym salonie firmowym), jak i w przypadku sprzedaży na odległość (np. w sklepie internetowym) lub poza lokalem (np. podczas pokazu w hotelu). Przedsiębiorca nie może narzucać konsumentowi konieczności zawarcia umowy ani obciążać go dodatkowymi opłatami, jeżeli ten nie wyraził na to zgody. Nie wszystkie usługi podlegają jednakowej regulacji.

Dowiedz się więcej:

  1. Świadczenia niezamówione
  2. Wydanie towaru
  3. Zgoda na dodatkową płatność
  4. Koszt infolinii konsumenckiej
  5. Wysokość opłat za wybraną formę płatności
  6. Odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę
  7. Umowy wyłączone